موسسه جوان فردا

آموزش، مهارت ، اشتغال

 معرفی موسسه جوان فردا

موسسه جوان فردا باهدف آموزش  در مسیر اشتغال در سال1400 به عنوان اولین موسسه با رویکرد آموزش_اشتغال_کارآفرینی در سطح شهرستان تاسیس شد.موسسه جوان فردا به عنوان پیوند دهنده علم،تخصص،صنعت و نیروی انسانی در نظر دارد در مسیر سرعت بخشیدن به روند کسب و کار ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای_تخصصی و مهارتی در راستای ایفای نقش موثر کارآفرینی و کسب کار باشد ،این آموزش ها در زمینه توسعه فردی و کسب و کار برگزار میشود.

ویستاتیک-معرفی موسسه جوان فردا

خدمات موسسه جوان فردا

آموزش

ویستاتیک-موسسه جوان فردا-آموزش

 برگزاری کلاسهای آموزشی و دوره های تخصصی، بهبود علوم تئوری و دانشگاهی در راستای بازار کسب و کار و پیوند دهنده علم، تخصص، صنعت و نیروی انسانی.

استعدادیابی

ویستاتیک-موسسه جوان فردا-استعدادیابی

 استعداد در قلمروهای مختلفی تعریف می شود مانند استعداد شغلی، تحصیلی، هنری، موسیقی، فنی و کارآفرینی. یکی از شکاف های مهمی که بسیاری از ما در زندگی تجربه کرده ایم، شکاف شغل و استعداد است. استعدادیابی مسیری موفق در همسو شدن استعداد و شغل است که رضایت شغلی را سبب می شود.

معرفی به کسب و کار

ویستاتیک-موسسه جوان فردا-معرفی به کسب و کار

 مؤسسه جوان فردا در زمینه های آموزشی و علمی، کسب و کار و بازار کار با جامعه علمی دانشگاهی و صنعت در سطح شهرستان همکاری و تبادل دارد. لذا نیازسنجی نیروی انسانی و پیوند دهنده آن ها با صنعت یکی از شاخصه های مهم مؤسسه است.

کار آفرینی

ویستاتیک-موسسه جوان فردا-کارآفرینی

حمایت از خلق ارزش های جدید، ایده و تفکرات نو یکی از اهداف مؤسسه است. آموزش های نتیجه گرا، برنامه محوری و انضباط، کیفیت گرایی و سرعت عمل بخشیدن در راستای عملی کردن ایده های جدید و کارآفرینی.

تسهیلات

ویستاتیک-موسسه جوان فردا-تسهیلات

اندازی کسب و کار و توسعه کسب و کار تا سقف 4 میلیارد، آشنایی با مراحل اخذ مجوزها، مراحل اداری برای راه اندازی کسب و کارها.

 

کلاس های در حال برگزاری

نام دورهساعت
طراحی سایت15
آموزش سئو
فتوشاپ مقدماتی18
فتوشاپ پیشرفته25
حسابداری مالیاتی
بازارهای مالی بین المللی و داخلی
طراحی و انیمیشن سازی مقدماتی24
طراحی و انیمیشن سازی پیشرفته24
طراحی فیگور مقدماتی24
طراحی فیگور پیشرفته24
پرورش حلزون
آموزش طراحی پلان مسکونی در انواع زمین ها
آموزش طراحی نما
آموزش ترسیم فنی
آموزش نرم افزارهای معماری
آموزش طراحی داخلی